Microsoftov krmilni sistem Kinect je med igričarji izjemno priljubljen. Ta namreč zaznava človekove gibe in glas ter omogoča igranje iger zgolj s kretnjami oziroma glasovnimi ukazi. Ker se železo kuje dokler je vroče, naj bi Microsoft potihem že pripravljal njegovega dostojnega naslednika. Načrte o pripravi krmilnega sistema Kinect 2 je javnosti razkril novičarski portal Eurogamer.
Če se bodo govorice izkazale za resnične, bo novi Microsoftov krmilni sistem precej bolj natančen od zdajšnjega modela. Strojna oprema naprave za zaznavanje gibanja naj bi bila celo tako natančna, da bo lahko »brala« z ustnic in prepoznavala izraze na obrazu. Poleg tega naj bi bil krmilni sistem opremljen še s tehnologijo, ki naj bi omogočala kameri s senzorji globine digitalno merjenje velikosti človeškega telesa. Na podlagi velikosti človeškega telesa naj bi bil program sposoben oceniti starost uporabnika. Starost naj bi program izračunal na osnovi širine glave in ramen ter dolžine hrbta in seveda višine.
Krmilni sistem Kinect 2 naj bi bil naprodaj skupaj z novo generacijo igralne konzole Xbox 360. Ta bo namreč opremljena s precej hitrejšim podatkovnim vodilom, saj prenos podatkov preko zdajšnjega vmesnika USB omejuje tako ločljivost spletnih kamer kot število prenesenih sličic na sekundo. Nova generacija igralne konzole Xbox 360 in krmilni sistem Kinect 2 naj bi na trg prispela konec prihodnjega leta oziroma najkasneje do pomladi leta 2013.
Ads
Thursday, October 13, 2011
Wednesday, September 28, 2011
Protipiratski sistem DRM mora umreti!
Mnoga podjetja iz sveta filma in glasbe na svoje izdelke že vrsto let nameščajo raznovrstne protipiratske zaščite DRM (Digital Rights Management) z namenom, da bi zmanjšale stopnjo piratstva. Zanimivo je predvsem to, da to počno kljub temu, da so doslej opravljene raziskave pokazale, da nobena oblika uveljavljanja zaščite avtorskih del ne bo spremenila ekonomskih razlogov, zaradi katerih ljudje posegajo po nelegalnih izdelkih. Izvršni direktor podjetja CD Projekt, Marcin Iwinski, je celo mnenja, da mora zaščita DRM »umreti«, saj ni več učinkovita v preprečevanju piratstva in iz dneva v dan bolj greni življenje kupcem legalnih kopij.
Izvršni direktor podjetja CD Projekt, ki med igričarji poznano predvsem po računalniški igri The Witcher, je priznal, da se protipiratski sistem DRM v praksi pravzaprav ni nikoli izkazal. Marcin Iwinski je prepričan, da se lahko piratstvo omeji predvsem tako, da se izdelkom doda zanimive vsebine, kot so na primer glasbeni vložki, knjige, seznam trikov in podobno. Ta prijem je podjetje CD Projekt preizkusilo pri računalniški igri The Witcher 2. Čeprav programska hiša s tem ni izkoreninila piratstva njihove igre (na eno prodano kopijo najdemo namreč kar pet piratskih različic), je močno povečala zadovoljstvo tistih, ki so računalniško igro kupili.
Marcin Iwinski je v še priznal, da stroški protipiratskih zaščit DRM pogosto presegajo pričakovane koristi in to predvsem na račun nezadovoljstva kupcev. V praksi je namreč tako, da stroške in omejitve protipiratskih zaščit DRM pogosto čutijo le kupci. Če pa se pripravi cenovno ugodna protipiratska zaščita DRM, jo pirati prelisičijo tako rekoč čez noč. Podjetje CD Projekt verjame, da bo na osnovi nove, h kupcu usmerjene prodajne strategije, uspelo do leta 2015 pripraviti dve nove računalniške igre družine trojni A. Upajmo, da jim bo uspelo!
Izvršni direktor podjetja CD Projekt, ki med igričarji poznano predvsem po računalniški igri The Witcher, je priznal, da se protipiratski sistem DRM v praksi pravzaprav ni nikoli izkazal. Marcin Iwinski je prepričan, da se lahko piratstvo omeji predvsem tako, da se izdelkom doda zanimive vsebine, kot so na primer glasbeni vložki, knjige, seznam trikov in podobno. Ta prijem je podjetje CD Projekt preizkusilo pri računalniški igri The Witcher 2. Čeprav programska hiša s tem ni izkoreninila piratstva njihove igre (na eno prodano kopijo najdemo namreč kar pet piratskih različic), je močno povečala zadovoljstvo tistih, ki so računalniško igro kupili.
Marcin Iwinski je v še priznal, da stroški protipiratskih zaščit DRM pogosto presegajo pričakovane koristi in to predvsem na račun nezadovoljstva kupcev. V praksi je namreč tako, da stroške in omejitve protipiratskih zaščit DRM pogosto čutijo le kupci. Če pa se pripravi cenovno ugodna protipiratska zaščita DRM, jo pirati prelisičijo tako rekoč čez noč. Podjetje CD Projekt verjame, da bo na osnovi nove, h kupcu usmerjene prodajne strategije, uspelo do leta 2015 pripraviti dve nove računalniške igre družine trojni A. Upajmo, da jim bo uspelo!
Thursday, July 28, 2011
Preizkusimo Windows Phone 7 na mobilnik Android in iPhone
Mnogi uporabniki pametnih mobilnikov s prednameščenim mobilnim operacijskim sistemom Windows Phone 7 zatrjujejo, da ima ta izjemno kakovosten grafičen vmesnik. Ta naj bi uporabniku ponujal bogato uporabniško izkušnjo. Pri njegovi uporabi naj bi imel uporabnik celo občutek, kot da ima celoten digitalni svet na dosegu prsta.
Če ste nadvse nezadovoljni z delovanjem pametnega mobilnega telefona Android ali Applovega mobilnika iPhone, potem je čas, da preizkusite še grafični vmesnik mobilnega operacijskega sistema Windows Phone 7. Najlepše pri tem je, da lahko preizkus opravite kar preko vašega mobilnega telefona. Microsoft je namreč na spletni strani http://aka.ms/wpdemo objavil spletni grafični vmesnik svojega mobilnega operacijskega sistema. Ta temelji na osnovi spletnega standarda HTML5.
Na spletni strani http://aka.ms/wpdemo lahko preizkusimo ključne funkcionalnosti mobilnega operacijskega sistema Windows Phone 7. To vključuje mobilnik, ljudi, sporočila, elektronsko pošto, družino in še vrsto drugih uporabnih zadev. Mnogi uporabniki, ki so aplikacijo preizkusili, so s spletnim grafičnim vmesnikom Microsoftovega mobilnega operacijskega sistema nadvse zadovoljni. Ta je namreč v primerjavi a sistemi Android in iOS precej bolj intuitiven, eleganten in enostaven za uporabo. Se tudi vi pridružujete mnenju zadovoljnih uporabnikov mobilnikov Windows Phone 7?
Če ste nadvse nezadovoljni z delovanjem pametnega mobilnega telefona Android ali Applovega mobilnika iPhone, potem je čas, da preizkusite še grafični vmesnik mobilnega operacijskega sistema Windows Phone 7. Najlepše pri tem je, da lahko preizkus opravite kar preko vašega mobilnega telefona. Microsoft je namreč na spletni strani http://aka.ms/wpdemo objavil spletni grafični vmesnik svojega mobilnega operacijskega sistema. Ta temelji na osnovi spletnega standarda HTML5.
Na spletni strani http://aka.ms/wpdemo lahko preizkusimo ključne funkcionalnosti mobilnega operacijskega sistema Windows Phone 7. To vključuje mobilnik, ljudi, sporočila, elektronsko pošto, družino in še vrsto drugih uporabnih zadev. Mnogi uporabniki, ki so aplikacijo preizkusili, so s spletnim grafičnim vmesnikom Microsoftovega mobilnega operacijskega sistema nadvse zadovoljni. Ta je namreč v primerjavi a sistemi Android in iOS precej bolj intuitiven, eleganten in enostaven za uporabo. Se tudi vi pridružujete mnenju zadovoljnih uporabnikov mobilnikov Windows Phone 7?
Subscribe to:
Posts (Atom)